Yeditepe Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi
Banka ile Kredi İlişkisi Kurma ve Yüksek Verim Elde Etme Yolları
     22/09/2018 - 23/09/2018
     2 Gün / 14 Saat
     Pazartesi ve Salı
     10:00 - 17:00
     Yeditepe Üniversitesi 26 Ağustos Yerleşimi
     500 TL
Eğitim Amacı
Bankalardan kredi başvurusunda bulunurken en önemli konu olan ön hazırlık sürecinin nasıl olması gerektiği ve krediye duyulan ihtiyacın ne şekilde hangi bilgilerle destekleneceği konularında bilgilendirme yapılacaktır. Başvuruya olumsuz yanıt alınsa dahi hangi yöntemler ile bunun üstesinden gelinebileceği, kredi karar vericisi için önemli olan noktaların neler olduğuna dair ipuçları verilecektir. Bankalar ile çalışırken hangi yol ve yöntemler izlenerek daha yüksek verim elde edilebilir, finansman maliyetleri ne şekilde düşürülebilir, bankanın ilgi odağında kalmak için neler yapılmalıdır konularında katılımcılara aktarımlarda bulunulacaktır.
Kimler Katılabilir
  • Finans ve muhsebe alanında çalışan yöneticiler,
  • Finans ve muhasebe alanında çalışan yönetici adayı uzmanlar,
  • Satıış yöneticileri,
  • Satış destek birimlerinde görevli yönetici ve uzmanlar,
  • Otomotiv, gayrimenkul ve perakende sektör çalışanları,
  • Görevi gereği bankalar ile sürekli ilişki halinde olan çalışanlar,
  • Bireysel katılımcılar.
Kontenjan
Minimum : 5 / Maksimum : 20
Son Başvuru Tarihi
07/09/2018
Eğitim İçeriği
  • Kredi ihtiyacının tespiti
  • Kredi başvuru öncesi hazırlık aşamasında yapılması gerekenler
  • Kredi başvuru görüşmesinde dikkat edilmesi gereken konular
  • Bankaların kredi başvurularında dikkat ettikleri başlıca noktalar nelerdir?
  • Kredi kullanmak için doğru zamanlama nedir?
  • Bankalar ile görüşme aşamasında ön plana çıkarılması gereken konular nelerdir?
  • Başvuru süreci boyunca yapılması gerekenler
  • Bankalarda değerlendirme sonucu nasıl işler?
  • Red yanıtı almak herşeyin sonu mu?
  • Bankacıyı etkilemenin püf noktaları
  • Doğru banka ve doğru şube hangi kriterlere göre seçilmelidir?
  • Banka ve firma ilişkisini uzun soluklu kılan etkenler nelerdir?
  • Kazan-kazan stratejisi nasıl uygulanır?
  • "Hizmet sağlayıcı ve müşteri" ilişkisi ile "iş ortaklığı" ilişkisi arasındaki farklar nelerdir?
  • Bankacılık ürünlerinden faydalanırken maliyetlerden tasarruf etmek mümkün müdür?
  • Bankalar açısından verimli müşteri kimdir?
  • Bankanın ili odağında olmanın püf noktaları nelerdir?

Türk Ekonomi Bankası Bölge Direktörü Sn. Deniz Tor konuk konuşmacı olarak eğitime katılacaktır.


  1. Eğitmen
    Murat ÖZSOY